Zo helpen wij u aan de perfecte kandidaat

Van Leeuwen Executive Search vult met name vaste functies in. In sommige gevallen kan het voor een organisatie wenselijk zijn om een functie niet vast maar flexibel in te vullen. Van Leeuwen Executive Search levert hiervoor ook interim specialisten en managers.

Wij maken gebruik van de direct search methode. Deze bestaat uit de volgende onderdelen:

Een intakegesprek bij de opdrachtgever

Tijdens het intakegesprek worden alle relevante aspecten besproken ten aanzien van de vacature. Ondermeer de samenstelling van de organisatie en van de betreffende afdeling passeren de revue alsmede de bedrijfscultuur. Hiernaast worden uiteraard de functievereisten en competenties van de ideale kandidaat besproken.

Het opstellen van een functieprofiel

Na inventarisatie en analyse voortvloeiende uit het intakegesprek wordt door Van Leeuwen Executive Search een functieprofiel opgesteld in samenwerking met de opdrachtgever.  Na accordering van het functieprofiel door de opdrachtgever kan er worden gestart met het searchtraject.

Werving en selectie van kandidaten

Search

Wij brengen de markt in kaart en er wordt een selectie gemaakt van branches en bedrijven waar de potentiele kandidaat zich kan bevinden. Tegelijkertijd doorzoeken wij onze database op geschikte kandidaten en schakelen wij ons netwerk in. Vervolgens worden gekwalificeerde kandidaten geselecteerd en worden de eerste interviews gepland bij Van Leeuwen Executive Search met de meest geschikte kandidaten. Wij kijken hierbij naar alle relevante criteria; opleiding, ervaring en persoonlijke competenties.

De best passende kandidaten worden gepresenteerd aan de opdrachtgever aan de hand van een uitgewerkt profiel.

De hieruit voortvloeiende procedures van de kandidaten bij de opdrachtgever zullen onder begeleiding van Van Leeuwen Executive Search plaatsvinden.

Advertising

Van Leeuwen Executive Search kan voor u desgewenst ook online- of offline advertising verzorgen. Bij offline advertising maken wij gebruik van vakbladen en kranten en bij online advertising kunt u denken aan campagnes op LinkedIn, Twitter en andere doelgroepspecifieke online media.

Evaluatie

enkele maanden na de start van de geplaatste kandidaat vindt er een evaluatiegesprek plaats.